czwartek, 8 sierpnia 2013

' THE BEST OF THE SIMS ™ 3 ' - BLOGGER AWARD 2013 , Rodzina Pitch cz.8 , Ciekawostki i porady do gry , ' THE BEST OF THE SIMS ™ 3 ' - BLOGGER AWARD 2013 .

Hejka słoneczka ! Też macie dość tego upału ? -,- Ja nie wychodze w ciągu dnia w ogóle z domu ,przynjamniej staram się ; D
Dziś też dłuższe fotostory was czeka , więc będziecie mieli co czytać ,ponieważ chcę troszkę nadgonić ^.^
Mam nadzieje że lubicie dłuższe przygody Pitch'ów i nie męczą was zbytnio , ja osobiście wolę dłuższe przygody danej rodzinki : P
Poza tym dziś znów taka dość długa notka się uzbierała  -,- . Jejku wiem że pewnie nie lubicie tyle czytać ale jest to związane z blogowym wydarzeniem zapowiadanym w poprzednich notkach . O wszystkich szczegółach będzie na dole , ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NIM KAŻDEGO BLOGERA! ZWŁĄSZCZA OSOBY , KTÓRE DOPIERO CO ZAŁOŻYŁY SWOJEGO BLOGA , LUB CHCĄ GO ROZSŁAWIĆ !
Nie przedłużając zapraszam na rodzinę  Pitch :


 serio ? -,- każdy męski akademik tak wygląda ? 
nie mogę z tego zdjęcia  , kazał jej się rozebrać bo chciał narysowac jej ...oko XD 
 Allan wyrywa  <3 
 mrrrrah *_* 
 Laska coś za nerwowa była i Allan postanowił z nią zerwać  ; ) 
 budzimy współlokatorów ^,^ 
 mwhahahaaha :D 
 ostatnia noc na kampusie upływa w relaksie < 3 
 w końcu jakies podobieństwo O.O 
 LOL , świrujemy ! 
 Taaa  , Bliźniaki wprowadziły się do Mel : D
 Allanowi chyba pozostało troche szleństwa ze studiów ._. 
 ładna jest <3 
 Tak , Taylor przejął rolę męszczyzny w domu : D 
 <3 
 gramy na tablecie : 33 
 ARRR , sexowny *.* 
 Melissa juz chyba zapomniała o swojej miłosnej porażce i postanowiła na stałe zwiazać sie z Taylor'em 
 dzióbasek  : * 
 mmm lody , przydałyby się i mnie : < 
 jaka brązowiutka ! 
 o.O 
 podekscytowana konkursem wpieprzania hot-dogów : D 
 ale coś jej nie poszło ; c 
 buziaczek na pocieszenie ^__^ 
 Taylor uczy się jeździć , słodko XD 
 strasznie podoba mi sie to zdjęcie ! < 3 
 letnia bitwa na balony z wodą : p 

 uuuu , zimno ! 

 nocne pływanie <3 jak romantycznie ? :D 
 ostatni rzut na miasto . Pitchowie postanowili przeprowadzić się do bardziej słonecznego miasta :
Słoneczne wybrzeże wita ! 
Zamieszkali z przyjaciółką Jake'a : Franceską (podobnie jak Jake jest policjantką, troszke ja podrasowałam i oto piękność  )  

 widać między nimi chemię <3 
najpiękniejsza !  :* 
 w tym czasie Taylor uczył sie  jazdy konnej ; P 
popacz , to ja w bikini  ! ^.^





' THE BEST OF THE SIMS ™ 3  ' - BLOGGER AWARD 2013 - wydarzenie , które ma na celu nagrodzenie , wyróżnienie blogów o danej tematyce zwiazanej z grą THE SIMS 3 .  

Oto kategorie i zasady : 

I . ' Najciekawsze losy rodziny ' wasza ulubiona rodzina ! 
II. Graficzne objawienie ' - czyli najpiękniejsze dzieła graficzne publikowane na blogu
III. ' Simowe nowinki ' - blogi na których znajdziemy najnowsze i najciekawsze informacje związane z simami , premiarami dodatków itp . 
IV. Odkrywamy tajemnice ' - ciekawostki , opisy , porady do  gry publikowane na blogu. 
V. BLOGGER ROKU - tu moga być juz tylko i wyłącznie zgłaszane blogi które istnieją ROK ! (główna nagroda za całokształt . kreatywność i osobowość blogara : ) )

swoje blogi , ale także swoich faworytów możecie zgłaszac : 
- pod tą notką zostawiając komentarz 
- na mojej poczcie js03091996@gmail.com
- na moim koncie na ASK'u ( wówczas nie będzie to udostępniane publicznie ! ) 
sądzę że ask jest najlepszy miejscem, bo kazdy jest anonimowy i nikt prócz mnie nie ujrzy zgłoszenia : ) 
liczę także na widzów waszych blogów że będą podsyłać zgłoszenia ! : ) 
JEDEN BLOG MOŻE BYĆ NOMINOWANY W WIELU KATEGORII ! 

zgłoszenie ma mniej więcej wyglądać tak : 
Nominuję bloga ( adres bloga ) ,  w kategori ( numer / nazwa kategorii ) . 

Za dużo nie ma do pisania co ? : D więc nawet największe lenie moga się skusić : 3

Chcę również ponownie zaznaczyć że nominowane blogi nie mają nic do roboty jak czekac na wyniki i nagrody : ) Jeśli okaże się że jakis blog nie wyraża zgody na udział w wydarzeniu proszę aby mnie o tym natychmiast poinformował ! 


Przebieg wydarzenia

Razem z Tonnie i VEVO co pare postów będziemy publikować nasze opinie 
na temat danych blogów zgłoszonych do kategorii . Tzn : będziemy wyrażac nasze zdanię w kryteriach które sami uzgodnimy .
Wy sugerując się naszymi uwagami ,bądź nie będziecie oddawac głosy w sondzie ,który blog waszym zdaniem jest lepszy w danej kategorii : ] 
Proste ? Sądze że tak : D 

Zgłoszenia przyjmuję przez około 2 tyg od dziś więc szybciutko ! 
Listę blogów zgłsozonych do każdej kategorii ujawnię po upływie terminu zgłoszeń . 

Chciałabym również przeprosić Tonnie i VEVO za to że nie odzywałam się zbytnio do nich w sprawie tego wydarzenia , ale niestety czas tak szybko ucieka ,że nawet się nie zorienowałam keidy minęło te pare dni : c 
Dziękuję im obojgu ,że zgodzili się mi pomóc ! 

Nagrody ,które będą przyznawane pozostana tajemnicą : P 

Mam nadzieję że zawarłam tu wszyskto co istotne , jeśli amcie pytania zadawajcie je śmiało ! 


Ciekawostki i porady THE SIMS 3


Pod spodem możecie poczytać porady i ciekawostki które sama zaobserwowałam grając w simsy od tych paru łądnych lat i triki które stosuję czasami w grze : ) Serdecznie zapraszam :

1.Gdy twoja simka jest w ciąży a chciał(a)byś wybrać płeć dziecka jest na to łatwy sposób : jeśli simka zje 3 jabłka urodzi się chłopczyk , jeśli 3 arbuzy urodzi się dziewczynka .
2.Jeśli brakuje kasy na pizze zadzwoń po dostawcę ale skasuj interakcję odbioru pizzy , dostawca zostawi ją a simy będą mieli darmową wyżerkę : ) 
3.Jeśli chcemy by nasz sim wcześniej dorósł wystarczy kupić tort urodzinowy i zdmuchnąć wybranym simem świeczki , bez względu ile dni zostało mu do osiągnięcia kolejnego etapu wiekowego postarzeje się . To dobry sposób ,aby ominąć fazy dorastania któe nas denrwują . 
4.Chcesz aby twój sim  był bezpieczny i uniknął przedwczesnej śmierci ? Idź na cmentarz i zbierz kwiat z krzaku śmierci , gdy mroczny kosiarz przyjdzie po twojego sima ten podaruje mu ten oto kwiat i wzamian za to pozostanie przy życiu . 
5.Jeżeli uzbierasz Simem ponad 40.000 szczęścia życiowego zyskasz możliwość zakupu Pomocnika Kolekcjonera. Dzięki tej książce na mapie zostaną zaznaczone rzeczy wybrane do kolekcjonowania.
6.Obserwując nocne niebo można na nim czasami dostrzec spadające gwiazdy !
7.W grze można znaleźć Kwiat Życia, który pozostawiony w ekwipunku Sima wydłuży jego życie.
8.W grze obecne są gnomy , które można znaleźć podczas wykonywania różnych czynności ( np.łowienia, zbierania kameni i minerałów , zwiedzania katakumb ) jednak nie tylko , czasami pojawiają się niezaleznie od nas . Moi simowie znaleźni gnoma w domu strachów (dodatek 4pory roku ) , jeden dostał go po studiach był to gnom absolwet , a jeszcze inny przywędrował na moją parcelę w czasie zimy w stroju mikołaja : D Do tego takie gnomy możemy sprzedać nawet za 2000 simoleonów ! 





Aktualizacja : Wiem że kochacie Demonów tak bardzo jak ja , ale nominujcie także inne rodzinki które wam się podobają( mam same ich zgłoszenia ) ,bo dla jednej rodziny nie ma co robić konkursu czy rozstrzygnięcia ! < 3




10 komentarzy:

  1. Bliźniaki szaleją po prostu z tymi dziewczynami, skąd ja to wiedzialam? ^.^
    Melissa biedna, musiala siez nimi urzerać, ale dobrze, że sie przeprowadzili. Mam pytanko: Sloneczne Wybrzeże masz ze store, wersję pudełkową czy z neta?
    Hm... na najlepszą rodzinkę nominuję Demonow, na bloga, ktory jest ponad rok AtypicalSims, na nalepszą grafikę royalsims, a na najlepsze `zródlo informacji o simsach` lonelysims. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze store : )
      próbowałam wcześniej ściągnąć z neta ale nie wychodziło -,-

      dziękuję za nominowanie blogów ! : D

      Usuń
  2. Dziewczyny chłopaków są cudne. Na historię Pitch'ów zawsze patrzę jak urzeczona!<3 A z tymi nominacjami miałaś wspaniały pomysł! Pogratulować :3

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG :D Goła Simka a narysował oko hahahah :D Ciekawe czemu nie cycki. No może nie jest taki zbereźny, hm? :P Masz same świetne rzeczy: tablet, opalanie natryskowe, dużo się dzieje :) Co do ciekawostek.. Kwiat Życia? Nigdy nie słyszałem :O. Zaraz opublikuję na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że wszystkim Pitchom zaczyna się układać, świetnie :D To wydarzenie może być naprawdę fajne! W nowym poście wstawię banner razem z linkiem do tej notki :) Postaram się wkrótce zgłosić blogi, a łatwe to nie będzie ;D No, a ciekawostki są interesujące i przydatne :>

    OdpowiedzUsuń
  5. to może ja bym zgłosiła swojego bloga? www.sims-serenade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba przyznać, że oko to mu nieźle wyszło. Może po prostu ubrania go drażniły i nie mógł skupić się na rysowaniu? XD Alan jest śliczny <3 Świetny pomysł z tym wydarzeniem :D Zaraz idę nominować blogi itd. na twoim asku :>

    OdpowiedzUsuń
  7. aww, Francesca jest przepiękna, ostatnio udało mi się stworzyć przecudną simkę, najpiękniejszą jaką widziałam ale nie mam chłopca, któremu mogłabym ją mu podarować :c Ach Jake i Allan szaleją na studiach! Tay to seksiak! <3 Nominuję bloga royalsims (rodzina Luminous) , w kategori I, bloga inspiredsims, w kategorii II :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Allan się super bawił :) tu mnie rozwala to zdjęcie że kazał się jej rozebrać by namalować oko :d Spryciarz :)A Francesca wygląda w tej fryzurze bosko oj bosko :)Taylor znowu wymiata - nie da mu się zrobic brzydkiego zdjęcia, na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń