wtorek, 24 września 2013

Rodzina Pitch cz.14 , fryzury download . ' THE BEST OF THE SIMS ™ 3 ' - BLOGGER AWARD 2013 Kategoria I

Witajcie misie : ) Starałam się dodać notkę na tygodniu i jak widać udało mi się to jakimś cudem . Zanim jednak przejdę do dalszej części postu chciałabym poinformować was że z THE BLOGGER AWARD (..) chyba nic nie będzie . Mam wrażenie że całe to przedsięwzięcie straciło na zainteresowaniu , ja nie mam teraz w ogóle czasu by wymyśleć i zrobić nagrody dla zwycięsców tego też konkursu , zastanawiam się czy nie wznowię tego wydarzenia przy końówce 13 początku 14 roku ... przerwa świąteczna , ferie - będzie więcej czasu . Poza tym poza tonnie(której bardzo dziękuję i jednocześnie przepraszam )  nikt nie zgłosił się do pomocy w ocenie i w ogarnięciu tego : < No więc na dole zobaczycie nasze opinie w  pierwszej kategorii która chyba najbardziej was ineteresowała i dodam też sonde aby zobaczyć statystyki zainteresowanych tego typu wydarzeniami : ) Na razie to wszystko na ten temat , sprawa jeszcze nie jest w 100% pewna . 
Pod poprzednim postem i na asku były prośby o dodanie fryzur jakich urzywam dla moich simów w grze także postanowiłam spełnić te prośby , żeby nie było zbyt nudno na blogu ^__^ Ale odrazu uprzedzam że nie będzie to nic nadzwyczajnego .
Poza tym zapraszam jeszcze do zajrzenia do zakłaki ' rodziny ' gdyż nastąpiła tam mała zmiana - pojawiło się drzewo genealogiczne rodziny Pitch : ) Troszkę się rozpisałam więc na koniec jeszcze tylko jedno pytanie do was moi czytelnicy : Ponieważ dostałam na ask'u 'ochrzan' o mój szablon to zastanowiłam się nad tym i postanowiłam do zmienić jednak nie mam czasu żeby zrobić to w tak szybkim czasie jakbym tego chciała , dlatego tu moje pytanie : czy przeżyjecie jeszcze pare tygodni patrząc na ten szablon ? : d  No i jedna mała prośba . Czy mógłby mi ktoś podesłać strony gdzie mogę znaleźć fajne sesje simów ( nie chodzi mi o samą nazwe strony tumlbr.com ... tylko o konkretny link :) ) Dziekuję z góry jeśli ktoś będzie tak dobry i posłuży pomocą < 3

 impreza urodzinowa moich szkrabów oficjalnie rozpoczęta < 3 
 Brigitte chyba miała duuuużo życzeń do spełnienia ^___^ 
 Car jaka śliczna - ciekawe co z nich wyrośnie .. 
 pierszy w kolejce Ryan , któego urodzin nie udało mi się uchwycić : x Ale przystojniaczek z niego ! 
 No i moje 'bliźniczki' . Jak widac Caroline troche poniósł młodzieńczy bunt i zminiła  kolor włosów i zafundowała sobie piercing . która waszym zdaniem ładniejsza ? : > 
 Staruszkowie pojechali na jednodniowa wycieczkę : ) 
 Dziewczyny w tym czasie zafundowały sobie lot balonem - extremalnie . ; dd 
 Car poległa na basenie 
 Jake chyba bardzo stęsknił się za swoim synalkiem 
 ommmmmm , jaki słodziak < 3 
 szukamy znajomych w necie : x 
 Car ma dobre stosunki z Ryan'em - na szczęście ... *.* 
 ^_^ 
 Nawet nie zauwazyłam jak Tay nam się postarzał ... : c idziemy na emeryturę ! 
 Brigitte postanowiła wybrać się do szkoły z internatem La Fromange (czy jakoś tak ) 
 Udało jej się przekonać tatka : D 
 Pierwsze słowa ^___^ 
 Nadeszła jesień < 3 Tay nawet jako staruszek jest sexowny o.O 
 : * 
 Nie tylko Taylor się starzeje : c 
 jestem taka szalona - zjem łyżkę cynamonu ....albo i nie .... .__.
Kochane < 3 


chciałabym ogólnie uprzedzić że wszystkie fryzury jakie pobieram pochodzą z TEJ  także polecam zajrzeć też tam . A teraz fryzury które mam zainstalowane w simsach :




    











A teraz strona skąd pochodzą moje najstarsze fryzury : ) Niestety zawisiła działaność : c 

NewSea Bitter Sweet original requested by (I think) ghettopoppinssimblrshit.
All ages, females only. 
Credits: Anubis/Pooklet/NewSea
mediafire | 4shared | mega | dropbox

NewSea Desperate requested by simpeccablesims.
All ages, females only.
Credits: Anubis/Pooklet/NewSea
mediafire | 4shared | mega | dropbox
This doesn&#8217;t appear to be boobslider friendly.*
1/30

Coolsims 103 chop by Nigalkins. Not a request, I just love it is all.
Teen through elder females.
Credits: Anubis/Pooklet/Coolsims/Nigalkins
mediafire | 4shared | mega | dropbox

Peggyzone 052, not a request but I did it for my updated simself and thought there was a chance that someone out there might like it!
All ages, females only.
Credits: Anubis/Pooklet/Peggy
mediafire | 4shared | mega | dropbox
Apparently this also works for males. Uhm, okay then!

NewSea Julian, but I don&#8217;t remember who requested it.
All ages, females only.
Credits: Anubis/Pooklet/NewSea
mediafire | 4shared | mega | dropbox

to tylko niektóre z nich bo praktycznie mam wszysktie fryzury z tej storny także polecam abyście poszukali tam sami czegoś dla siebie : ) 



' THE BEST OF THE SIMS ™ 3  ' - BLOGGER AWARD 2013 Kategoria I ' Najciekawsze losy rodziny ' 

Ocenia Tonnie : 

rodzina Jesen


- ogólna fabuła/historia rodziny: na blogu jest tylko jedna notka z rodziną Jesen, więc nie mam czego na razie oceniać :) ogólnie, jak to na rodzinę przystało jest kobieta - Abi, mężczyzna - Sam i mają bliźnięta Alexa i Jannie, czyli normalna rodzina w ts ;p nie mam żadnych pretensji, bo sama też tak mam i na to się nie poradzi ;d bardzo podobają mi się Twoje podpisy niektórych zdjęć, są zabawne :) 6/ 10



- prezencja: nie wszystkie zdjęcia są do końca przemyślane i są zrobione trochę na "odwal się", ale może to jest tylko moje zdanie. Na blogu zdjęcia są malutkie, przez co strasznie muszę wytężać wzrok, żeby zobaczyć twarz Abi w ciemnościach miasta..Choć podpisy są super, to zdjęcia nie do końca są dobrze zrobione, więc punkty za humor :) 5/ 10



- kreatywność autora: jak na razie nic ciekawego się nie dzieje, żadnych intryg, zdrad blablabla, możliwe że się rozwinie (mam taką nadzieję!), więc na razie ciężko mi dać punkty za ciekawą fabułę, za to proszę, kolejna porcja pktów za kreatywne opisy! 5/ 10



- moje uwagi : tak jak już pisałam, źle wykadrowane i nieprzemyślane zdjęcia, spróbuj robiąc fotki stać się na chwilę panią fotograf i postaraj się aby każde zdjęcie było wyjątkowe, a nie tylko te z Twoimi śmiesznymi tekstami :) Niestety w dobrym fotostory nie wystarczy tylko humor..(przepraszam, że jestem taka zła i ostra ;_.;) Jak robisz zdjęcia nocą i widzisz, że nie za wiele widać, rozjaśnij je nawet w photoskape'ie, albo innym darmowym programie graficznym. Na blogu jakbyś mogła powiększyć te "miniaturki" (wiem, że jak kliknę, to będą duże, ale bez tego nic nie widać, aż oczky bolą ;c). Liczę na większą akcję w rodzinie Jesen w przyszłości, bo Jesenowie są piękni! :)





rodzina Luminous


- ogólna fabuła/historia rodziny: wielopokoleniowe rodziny, że tak powiem, mnie kręcą! widać,że ktoś kto stworzył taką rodzinę, wczuwa się i nie nudzi mu się rozgrywka. czemu? ponieważ potrafi ją urozmaicić. Dobrym przykładem jest właśnie Thom, Luminousy liczą już sobie sześć pokoleń. Uwierzcie mi, to nie jest proste mieć tak długo rodzinę! Charyzma Thoma+dobre zdjęcia+simowie, którzy współpracująprzez parę pokoleń=przepis na sukces! 10/ 10 



- prezencja: zdjęcia duże i dobrej jakości, ujęcia ciekawe niosące za sobą jakiś przekaz :) 9/ 10 



- kreatywność autora: plus za umiejętność prowadzenia dużej pokoleniowej rodziny! plus za dobre, wyraźne zdjęcia! No i za wytrwałość :) 7/ 10 



- moje uwagi : hmmm..ciężko mi wymyśleć jak mógłbyś udoskonaliść fotostory..ja staram się szukać ciekawych prac simom no i różnych hobby, wtedy jest zawsze temat do zdjęć ;d





rodzina Berry


- ogólna fabuła/historia rodziny: spokojna rodzina, ale teraz Vir jest syreną, więc może to urozmaici troszkę losy rodziny :) 7/10



- prezentacja: wszystko ładnie i super, tylko PROSZĘ NIE RÓB ZDJĘĆ GDY ŚCIANY SĄ OBNIŻONE, to od razu odejmuje uroku zdjęciom..6/10



- kreatywność autora: jeżeli mam być szczera to tak jak na każdym blogu - jest to samo..wiem, że ciężko zrobić teraz coś innego, ale czasem gubię się w tych rodzinach, która to która bo wszystko ostatnimi czasy jest takie samo..7/10



- moje uwagi: podobna rada jaką dałam Wiki: postaraj się robić zdjęcia troszkę bardziej przemyślane :) może rozwiń wątek syrenki Vir? :)





rodzina Ritchie


- ogólna fabuła/historia rodziny: nie wiem na czym to polega, ale uwielbiam Twoje simowe historie, nie są naciągane, zawsze coś się dzieje, zdjęcia są świetne, a simowie inni, jedyni w swoim rodzaju. Mało która rodzina tak mnie wciąga :) 10/10



- prezetacja: jak już pisałam - zdjęcia dobrze wykadrowane, wszystko dobrze widać, opisy też nie są bezsensowne typu: "a teraz jemy", "śpimy", "gadamy" 10/10 



- kreatywność autora: chyba już wszystko zawarłam w pierwszym kryterium - wszystko jest przemyślane, historia trzyma się kupy, zdjęcia są robione z głową, a simowie są jedyni i nie powtarzalni. Gratuluję Mankilou - masz własny, rozpoznawalny oryginalny styl! 10/10



- moje uwagi: chyba nie mam co Ci doradzić, bo radzisz sobie genialnie :)





Szalone życie Lasley


-ogólna fabuła/historia rodziny: całe fotostory obraca się wokół dziewczyny o imieniu Lasley, która wybiera się wraz z przyjaciółmi na studia. Świetny pomysł, ponieważ taki temat jest nie wyczerpujący się :)  10/10



-prezentacja: zdjęcia interesujące, ale nie wiem czy odpowiednie dla grupy wiekowej, która przeważa w naszym simowym środowisku. Niektóre teksty wydają mi się ciut za bardzo przesadzone, mało realistyczne, a niektóre jeszcze bardziej niesmaczne, ale co kto lubi :)  7/10



- kreatywność autora: tak jak mówiłam, pomysł super, fabuła jest na prawdę interesująca i zajmująca, nie mogę doczekać się drugiego sezony, ale proszę jedynie o troszeńkę mniej wulgarne zwroty, bo psują cały efekt fotostory :) 8/10



- moje uwagi: mniej wulgaryzmów (będzie bardziej realistycznie uwierz mi) i chyba tylko to mi przeszkadza :)




trochę słów od tonnie: przepraszam za bezpośrednie uwagi, które mogły Was zaboleć, ale ja tylko wyrażam swoje zdanie, a kłamiąc w niczym nie pomogę niestety..kocham Was, a kochanych osób nie można karmić kłamstwami : ) buziaki!


Ocenia Jennie : 


-ogólna fabuła/historia rodziny: znana chyba wszystkim rodzinka . Oczywiście opowiada losy wielopokoleniowej rodziny Demon'ów - jest to ogromny sukces moim zdaniem dotrwać do tylu pokoleń jedną rodziną i za to ogromny plus  . : )) 10/10 nic dodać nic ująć 

-prezentacja : zdjęcia są robione w ciekawych okolocznościach i z dobrej perspektywy , nawet gdybym chciała nie mogę się tu do nieczego przyczepić ^__^ 10/10 

-kreatywnośc autora : U demonków dużo się dzieje ze względu an ich długa historie jednakże brakuje mi tam czasami tych 'dramatycznych momentów ' które by mnie zaskoczyły : < 9/10


-ogólna fabuła/historia rodziny : początkowy zamysł stworzenia rodziny która ukarze nam zycie na rajskiej wyspie było genialne jednak chyba z biegiem czasu mijało by się z celem , więc fajnie że w najnowszych postach juz nie skupiasz się już tak na samej rajskiej wyspie co na rodzinie : ) Fajnie że pojawił się tak element fantastyczny : Ernesto-wilkołak , przez co dziewczynki z dalszego pokolenia mają wyjątkową jak na simów urodę ! 10/10

-prezentacja : podobnie jak powyżej u Demonków : ) 10/10 

- kreatywność : także brakuje mi momentów zaskoczenia jednak rekompensuje to morski klimat panujący od początku rodziny Topus :dd 10/10 

moje uwagi : (do obydwu rodzin ) : tak jak już wspominałam chciałabym aby te rodziny wzbudzały we mnie chęć zaciekawienia co będzie dalej i były tak jakoś mniej przewidywalne . Śledzę twojeog bloga jak juz wiesz od samego pcozątku jeszcze dłuuugo dłuuugo przed założeniem swojego konta na google byłam jego ogromna fanka i poznałam już 'twój styl' i szybko przewiduję dalszy bieg historii : c ale tu już nie wiem czyj to defekt : d 


-ogólna fabuła/historia rodziny: historia danej rodziny podobna fabuła jak na większości blogów tego typu , jednakże po paru notkach akcja całej rozgrywki się nieco rozkręciła i tu mnie mile zaskoczyłaś : )) 8/10

-prezentacja : ukazanie postaci i zdjęcia na ogół sa dobre jednakże nie zawsze ukazują istotne sytuacje , niektóre z nich można by było sobie darować lub postarać się  uchwycić lepszy moment z innej perspektywy . 8/10 

-kreatywność autora : tak jak wspominałam historia przypomina wiele innych typowych dla TS3 historii , jednakże boli mnie brak momentów zaskoczenia czy też nagłych zwrotów akcji które urozmaicają rozgrywkę : ) 7/10

-moje uwagi: na dobrą sprawę poleciłabym tylko więcej pomysłowych i zaskakujących sytuacji : > i może o dokładniejsze zdjęcia które na pewno poprawiłyby estetykę fotostory : ) 


-ogólna fabuła/historia rodziny: rodzina jest już z nami od 6 pokoleń ,  jednak nawet nie zauważa się tej 'starości ' rodziny gdyż Thom w każdej notce wprowadza coś zaskakującego , nowego że mam na nowo wrażenie jakby to byla nowa rodzina . Dla innych to źle dla innych dobrze tu ocene pozostawiam wam . Ja jestem jak najbardziej na tak ! 10/10 

-prezentacja : ujęcia nie powtarzają się  , są ujęte z dobrej perspektywy i w dobym momencie :) czasami zastanawiam się co zrobic by także uzyskać tak dobre ujęcia simów :p 9/10

-kreatywność autora : bardzo podoba mi się motyw wprowadzenia charakterystycznej dla atypicala postaci Poppy do rodziny Luminous ! Nie mam nic do zarzucenia :d 8/10 

moje uwagi : nie wiem co mogłabym poradzić tak utalentowanemu simblogerowi , poza może raz na jakiś czas większymi momentami zaskoczenia :dd ( czego chyba u każdego mi brakuje xd ) 


-ogólna fabuła/historia rodziny : no cóż , jest wszystko co powinno być w fotostory , kobieta , męszczyzna , miłość , dzieci . ;p  Ale nie wystarczą tylko te czynniki , trzeba miec tez jakiś zamysł w tworzniu a tego niestety nie znalazłam w tej rodzinie : c 6/10

-prezentacja: zdjęcia przewaznie są skierowane z góry i mało wykadrowane jednak wyraźne do czego nie mogę miec uwag : > 
przeszkadza mi jednak częste powtarzanie podobnych zdjęć , przez co fotostory wydaje się być nijakie , popracowałabym nad tym .6/10

-kreatywność autora : jesteś początkującą simblogerka więc nie można tak dużo od ciebie wymagać , stworzyłaś już dwie rodziny i kontynujujesz ich losy za co nalezy ci się uznanie że tak szybko się odnalazłaś : ) 8/10 

moje uwagi : co do powtarzających się zdjęc mam najwięcej chyba żalu ( o ile tak to można było nazwać ) , poleciłabym więc abyś  wybrała i dodała tylko jedno twoim zdaniem najlepsze ujęcie danej sytuacji a nie 3 takie same zdjęcia pod rząd co chwilkę : )  to powoduje że fotostory jest nudne dla czytelników ,niestety : x 


-ogólnafabuła/historia rodziny : może że rodzina nie liczy sobie wieluu pokoleń to fabuła wyróżnia się jednak od pozostałych rodzin , obene są zwroty sytuacji i ciekawe sytuacje : ) 10/10

-prezentacja : zdjęcia są robione z wielką dokładnośćią i w najlepszym ujęciu jakie by się mogło uchwycić :) 9/10

-kreatywność autora : tu chyba kazdy się zgodzi że psotaci ze wszystkich najbardziej się wyróżniaja właśnie an twoim blogu , znalazłaś punkt zaczepienie i wykorzystujesz to przez co twój blog jest popularny i nie nudzi się nikomu . Ilekroć zajrzę na twojego bloga nie mam problemu z przypomnieniem sobie poprzednich wydarzeń : ) 10/10 

moje uwagi : .... nie mam pojęcia co bym mogła poradzić więcej aby urozmaicic bloga ! : d 


- ogólna fabuła/historia rodziny : bardzo ciekawy pomysł , fotostory nie opowiada jak inne o rodzinie lecz o grupce przyjaciół i ich życiu uczuciowym : ) Jest to najbardziej kontrowersyjne fotostory na polskim blogspocie o simsach i zarówno ma zwoich zwolenników jak i przeciwników , ja jestem zdecydowanie z grupie pierwszej ! 9/10

-prezentacja : mimo że momenty nie zawsze są właściwie uchwycone dużo daje kolorystyka nakładana na każde zdjęcie co umila oglądanie/czytanie historii : ) 9/10

- kreatywnośc autora : jak wspominałam fotostory wyróżnia się wieloma rzeczami na tle innych , jednak że to co było początkowo zaletą zaczęło przeradzać się w wadę . Tonnie juz poruszyła ten temat : jak na grupę czytelników (wiek około gimnazjalny ) fotostory jest zbyt perwersyjne , niektóre takie zdjęcia aż rażą po oczach mnie,  a co dopiero młodszych w wieku podstawówki czy też gimnazjum ... 8/10

moje uwagi : mniej sexualnych scen i przekleństw . Wiadomo ze nie chodzi o ugrzecznienie fotostory ale o zredukowanie przekleństw bo czasami mam wrażenie że wciśnięte sa do zdań na siłę : ) 




[W miarę możliwości prosze o powstrzymanie się ze złośliwymi komentarzami w kierunki Tonnie i moim .]
[Naszym celem  nie było obrażenie podanych blogerów lecz doradzenie im . ]


UWAGA : Jeżeli macie tylko ochotę zachęcam do ocenienia mojego bloga w podobny sposób jak zrobiłyśmy to my : ) 
Z chęcią poznam wasze uwagi i porady na temat mojego bloga : ) 
kiss 

13 komentarzy:

  1. Kurde, dziewczyny jakie piękne *O* Fioletowo-włosa Caroline baaardzo mi się podoba <3 Kochana siostra, a Ryanek przesłodki ♥
    Hafdgsghdgdgds genialne fryzury, pobieram wszystkie! *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. O ludu ludu dziewczyny są powalające! Brigitte wygląda zjawiskowo uwielbiam ją po prostu :O Co do "The best of The Sims 3 - Blogger award" świetnie się spisałyście oceniając simowe rodziny mnie nic tak nie irytuje jak zdjęcia z opuszczonymi ścianami, nie wiem dlaczego ale strasznie jestem na to wyczulona :D W ogóle jest mi bardzo miło czytając ocenę mojej rodziny, aż twarz się cieszy ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyrosły dziewczyny :) Fryzury ładne, część mam, a niektóre być może pobiorę. Naprawdę bardzo dziękuję Wam za oceny, jest mi niezmiernie miło :D Takie oceny i rady to świetna sprawa, niektóre rzeczy samemu trudno zauważyć ^^ Mam nadzieję, że dalsze części tego wydarzenia także się odbędą, bo to jest super sprawa! Zagłosowałem w sondzie :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam serdecznie do mojego bloga http://dreamofsims.blogspot.com/ .
    A tak po za tym Caroline jest ślicznaa *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za szczere wypowiedzi.że zdjęcia mam bezadziejne to wiem,berry mają w nowym domu a jak tam podniosę ściany przy zdjęciu to nic nie widać ;c wogóle nie jestempewnaczy mam predyspozycje do tego bloga.potrzebuję czasu :)
    ps.Caroline ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że planujesz zawieszenie, chyba się nie doczekam mojej kategorii ;) Caroline jest taaaka ładna, piercing to super sprawa, myślę nad nim w rzeczywistości ;p Wszystkie downloady cudne, aż się prosi żeby je pobierać! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za wszystkie uwagi, każdy detal postaram się poprawić :) Akurat miałam włączyć simy i pograć Jesenami. Ale mam w planach właśnie rozkręcić, życie Abi, heheh.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są bliźniaczki aczkolwiek do gustu przypadła mi Caroline, ale za to Brigitte ma boskie włosy <33
    Wpadnij do mnie:
    sims-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ryan jest słodki *.* Świetny blog! :) Dołączam się do obserwatorów ^.^ A bloga dodaję do ulubionych na moim blogu, pozdrawiam!
    TheJelies - thesims-jelies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna notka. Dodałam do obserwowanych by nie przegapić żadnej i nadrabiam już zaległości :). Jeśli znajdziesz chwilę czasu możesz również wpaść do mnie: zapraszam: http://venturethesims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm chyba obie maja w sobie cos wartego uwagi c: achh jaki slodziśny Ryan *-* swietna rodzinka bardzo mi sie podoba c: czekam na kolejne notki c: pozdrawiam serdecznie c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Ryan jest słitaśny. ^.^ Moim zdaniem Caroline jest troszeczkę ładniejsza, ale tak tylko trochę. :D Zapraszam do mnie. =) http://world-of-my-sims-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O a ja nie widziałem tego posta! Fajnie że jury wyrażają faktyczną opinię na temat fotostory co pomoże mi w udoskonaleniu serialu :) A Ty to chyba dawno tutaj nie wchodziłaś co? ! Kiedy notka? :)

    OdpowiedzUsuń