wtorek, 27 maja 2014

Welcome Back ! Rodzina Pitch cz.15

Dzień dobry robaczki ! Po tak długiej nieobecności należą się jakieś wyjaśnienia co nie ? : D  Więc dziś rozpisze się troszkę więcej podsumowując ten cały okres nieobecności na blogu :)
Zacznijmy od przeprosin ponieważ większość tego czasu byłam totalnie wyłączona z simowego świata i zaniedbałam zarówno odwiedzanie jak i komentowanie waszych blogów : c Mimo że na bieżąco śledziłam nowe posty na moich obserwowanych blogach nie orientuje się w ogóle jeżeli chodzi o pozostałe , może jakieś nowe blogi , więc serdecznie zapraszam nowych simblogerów do reklamowania swoich blogów pod tym postem ! nie potraktuje tego jako spam a wręcz przeciwnie z chęcią odwiedzę je i popodziwiam nowe fotostory , grafiki itd..
Wszystko było spowodowane maturą do której przygotowywałam się cały rok , i nie miałam czasu i szczerze mówiąc także ochoty na grę w simsy bo pochłaniają wiele czasu ... co z resztą sami wiecie : P
Co mile mnie zaskoczyło mimo tak długaśnej nieobecności blog nadal miał ' jakieś' statystyki , pare osób także upominało się o notki : D Więc z chęcią powrócę tutaj do moich simowych przyjaciół ^.^
Podziwiam ogromnie Tonnie za to że pogodziła studia z blogowaniem i mam nadzieje że spełnia się jako studentka ! : D Do jej bloga mam największy sentyment i czuję że jest mi najbliższa tutaj , jako pierwsza z blogerów odwiedziła tego bloga i skomentowała go , wpierała cały czas nowych blogerów i  chociaż nie miałyśmy za dużo okazji do bezpośredniego kontaktu  to serdecznie jej dziękuję bo to jej blog jest dla mnie inspiracją ; 3 Więc znów dzięki kolejnym notką na atypical postanowiłam kontynuować  blogowanie : D
Jak pewnie wiecie niedługo pojawia się TS4 i uprzedzając wszystkie pytania na asku itd : Nie , nie kupuje TS4 od razu po premierze , dlaczego ? Dlatego że mam wiele wątpliwości co do tej gry i z chęcią obejrze najpierw First Looki z rozgrywki a dopiero potem podejmę decyzję  :)

Teraz troszke mniej przyjemna część : Mianowicie gdy po kilku miesięcznej przerwie zajrzałam do moich simów okazało się że moja rodzina Pitch jest '' niedysponowana '' to znaczy nie da się wczytać zapisu z tej gry bo w gdy dojdzie do końca gra wyłącza się w magiczny sposób .... Oczywiście żartuje , nie w magiczny (XD) a  ma to zapewne związek z downloadami . Jeżeli macie jakies pomysły dajcie mi znać co można zrobić , będę bardzo wdzięczna . Pokochałam Pitchów , ale chyba nie będzie mi dane grać nimi więcej : <<
Na pożegnanie ostatnia notka z nimi z tych ujęć które pozostały po wakacyjnej serii ;)

Przeglądałam także ostatnio wszystkie moje posty i nie da się ukryć że jako początkujący simbloger popełniałam wiele błędów więc można powiedzieć że zaczynam od nowa , z nową rodziną i nowym nastawieniem : D Mam nadzieje że to wypali  c :
Zaspoileruje wam że planuje zagrać rodziną którą stworzyłam jakoś na początku gdy dostałam TS3 i będzie to któreś z kolei pokolenie więc nie będziemy znać pełnych losów rodziny : ) Do tego w związku z wakacjami zamierzam ich przenieść w czasie trwania serii do ISLA PARADISO < 3 Mojego ukochanego miasta  .
Nie posiadam niestety(albo i stety ) dodatku Skok w przyszłość i nie jestem zbytnio na niego napalona , jedyne co na prawdę mogłoby mi się przydać w rozgrywce to urządzenie do wytwarzania posiłków i soniczny prysznic czy jakoś tak :D
Przeczytał wgl  ktoś to co napisalam ? XD Pewnie nie ..

Więc już nie przedłużając, rzućmy ostatni raz okiem na Pitchów , i przygotujmy się na nadejście nowej ( mam nadzieje już niedługo równie ulubionej ) rodziny !  : *

 Urodziny Ryan'a ! Nie pytajcie czemu Fran ma kucyki ... 

 Przystojniak *.*
 Wygląda jak mały książe <3 Uwielbiam go !

 Dla przypomniania : Tay stał się przystojnym staruszkiem :D

 Brigitte -myślicielka c : 
Kocham simów przychodzonych do klubów <3 młodzi szaleni i przystojni ! 

 : *
 Ryan postanowił  spędzić trochę czasu na placu zabaw ...
 ... i w salonie gier : d
 <3
 Na Fran i Mel także przyszła pora : c
 Melissa strasznie przypomina Kennyego gdy był staruszkiem , achhh ...
 ' to ja jestem panem tego królestwa '
 ups : c było nie jeść zepsutych naleśników !
 Fran mimo upływu lat nie zmienia się <3
 OMG , jesteśmy stare ; c
 wygląda tutaj tak młodziutko ! Była urocza i śliczna od samego początku do końca - simka ideał XD
 RJ schwytał sobie nowe zwierzątko ^.^ 
 Fran <3
 misiaczki  dwa : 3
 happy birthday ! Mamusia uwielbia świętowac urodziny swoich perełek !
 robi się coraz przystojniejszy !

 PAKER! ' będę tak silny jak tata ' !
na koniec  dwa stare ujęcia Tay'a 
Jak tu go nie kochać ? Najprzystojniejszy sim jakiego miałam : D 

 
a na koniec drzewo genealogiczne Pitchów : ) 
Pokoleń dużo nie było , ale i taka jestem dumna ;)

Smuteczek ; c

Bardzo nie chcę kończyć historii tej rodziny bo jest taka wspaniała, tak wiele planów miałam co do dziewczynek i Ryan'a : < 
Nie znalazłam żadnych innych ujęć Jake'a , Tayler'a i Caroline , zapraszam do zapoznania się z historią całej rodziny Pitch jeżeli ktoś nie był z nami od początku . 
Całuję , i do usłyszenia pod koniec czerwca ! : ))



11 komentarzy:

  1. Ja przeczytałem i bardzo cieszę się, że do nas wracasz! Naprawdę szkoda, że aktualnie nie możesz grać Pitchami, bo lubię tę rodzinkę, oby udało Ci się ich naprawić. A póki co, chętnie zobaczę Twoją drugą rodzinę :) Mel i Fran całkiem nieźle wyglądają jak na starsze Pani :D Pozdrawiam i czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam,świetnie że simowa blogosfera na nowo odżywa<3 Pichowie są wspaniali <3 Po Fran i Mel nie widać że się starzeją^^ Ryan to prawdziwy przystojniak<3 Mam nadzieję że uda Ci się ich naprawić.Na razie czekam na nową rodzinkę.Pozdrawiam! //nice-sims

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam całą notkę i ogromnie się cieszę, że znów będziesz blogować. ^^
    Szkoda Pitch'ów. :c Byli naprawdę wspaniałą rodzinką. Trzymam kciuki za to, aby udało ci się ich "przywrócić do życia". Bardzo chciałabym ci coś doradzić, ale niestety ja i komputer to dwa inne światy. c;
    Pozdrawiam wakacyjnym ciepełkiem i życzę szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również przeczytałam całe :) Wprawdzie jestem tu od niedawna i nie znam dokładnie losów Pitch'ów ale mimo wszystko szkoda i mam nadzieję że uda ci się ich przywrócić.
    btw. jak poszły matury :3 ?

    http://ts4-polska.blogspot.com/ - może pomoże ci zadecydowac czy opłaca się kupować ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że dobrze , na całe szczęście biologia i chemia nie były trudne :p gorzej z matma ale mam przeczucie że jakoś w miarę się napisało : D

      Usuń
  5. Fajnie, że wracasz. ^^
    Masz pięknych simów. Dziewczyny rzeczywiście młodo wyglądają. :D
    Co do Skoku w Przyszłość to naprawdę warto kupić ten dodatek, ja mam i go uwielbiam. Jest serio świetny. :3
    PS. Dodam Cię do obserwowanych u siebie. =D

    OdpowiedzUsuń
  6. lanfhatdj to cudownie ze wracasz! blogosfera troche upadla i dosc malo osob teraz dodaje posty, ale pewnie wszyscy wroca w wakacje (a przynajmniej mam taka nadzieje). jeny, nie mam pojecia jak ci doradzic w sprawie tego problemu, nie chce zeby Pitchowie sie konczyli :c no nic, czekam na nowa rodzine x
    co do rodziny to swietna :') omg ryan jest przystojny! dwie staruszki choc juz nie mlode, to wciaz piekne!
    no to czekamy na ciebie :*
    ps. wyglad bloga- cud miod i maliny! (a ja kocham maliny haha)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś obędzie się beze mnie, jeszcze przecież jesteś Ty :) Mam nadzieję, że wrócę z 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też wracam haha! Bardzo fajna rodzinka, tylko muszę się cofnąć do poprzednich postów, żeby wiedzieć o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Post czytałam już dawno, jednak ze skomentowaniem czekałam, aż sama ogarnę swojego bloga ;) Ah, jak się wszyscy postarzeli, a RJ - przystojniak <3 Szkoda, że przygoda z tą rodzinką się skończyła, jednak czekam na nowy post! Zapraszam do siebie: http://finely-sims.blogspot.com/. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Od rozpoczęcia twojego bloga czytam twoje posty, było mi smutno jak nie pisałaś postów przez tyle czasu. Gdy zauważyłam nowego posta i ja postanowiłam że rozpocznę bloga, jednak mam problemy z zapisywaniem posta. Muszę chyba spróbować z inną przeglądarką :) Ale skoro nie uznasz tego za spam to może jest szansa że przeczytasz mojego bloga ? Można mieć nadzieję :) http://charlie-sims.blogspot.com/ Ale wróćmy do twojej rodzinki, szkoda że już ostatni post z Pitchami, Jejku jakie Fran i Mel mają rzęsy >.< Wyglądają bardzo dobrze jak na staruszki :) RJ jest przystojny :) Każdy dorasta... Już nie mogę się doczekac aż na blogu zobaczę nowy post z twoja nową rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń