wtorek, 5 sierpnia 2014

Rodzina Morris cz.1 , Download - Fryzury , imiona dla simów


  Siemka kochani ! No wiec z Pitchami poki co nic nie wskorałam wiec jak juz zapowiadałam przychodze w tym roku z nowa rodzinka :D i mam nadzieje, ze dluzej nimi pogram ^.^ wieeeeeeec ... przedstawiam wam Rodzine Blue , przeprowadziam ich do Isla Paradiso z River View : ) Rodzina ma juz pare pokolen i swoja historie , ale nie bede do niej nawiazywac , zdradze wam jedynie tyle ze zona Freddie'go spalila mi sie w pozarze : <  PS : PRZEPRASZAM Z GORY ZA BRAK POLSKICH ZNAKOW ALE PISZE Z ANGIELSKIEGO LAPTOPA ,MAM NADZIEJE ZE NIE BEDZIE WAM TO TAK BARDZO PRZESZKADZAC , ENJOY ! <3

RODZINA MORRIS CZ 1

 Poznajcie siostry : Shannon ...
.. i  Monice
 i ich tate Freddie'go 
 po przybyciu do Isla glownie oddawali sie relaksowi , Freddie postanowil podjac sie zadania i spelnic swoje marzenia o nurkowaniu posrod pieknych koralowcow 
 spoko , przywitac gosci spalonymi hot dogami -,- 
 Monica jest molem ksiazkowym wiec bedziecie pewnie czesto widziec ja z ksiazka w tle ; 3
 lekcje dopadna kazdego : < ale musze sie pochwalic ze obie zostaly z czasem prymuskami w szkole :D 
zycie w TS3 ... takie latwe ^,^
 chwalimy sie fotami z wakacji ? 
 Shannon korzysta z uroków dnia odpoczynku 
 zapomniaam wam wspomniec ze Fred zostal ratownikiem ... trzeba jakos zarabiac ... 
soo cute <3
 podobnie wyglada moja reakcje gdy zobacze pajaka XD
 omnonononoonom 
lekkie skrzywienie umyslowe *.* 

 dziewczyny znow zepsuly swoj prysznic .. 
 Wspominalam ze Shann ma zapedy na sportowaca ... chyba w tym kierunku potocze jej kariere , bo jeszcze nigdy nie mialam simki sportowca : D 
 Freddie znalazl na plazy butelke z ukryta ... 
 .. mapa do tej pieknej wyspy < 3 
 nie tylko prysznic polegl 
ogarnijcie jaki diament *___* rzygam tecza jest taki piekny : 3
 chyba za duzo hot dogów : < 
 zgrabnioszka 
 jaka rozmarzona nad tymi lodami  , ja tez bym z checia na lodach zyla przez te ostatnie upaly  : < 
 Fred oddajacy sie swojej pasji :D 
 ^.^ 
 poznajcie Sama : > Nigdy nie udalo mi sie zlapac tej rybki , a jest niby taka pospolita .__.

Tatus ze swoim klonem : d  slicznie jej z ta opalenizna : )
 pozdro bozenko , jogging w deszczu .. .: ]
 rosnie artystka ? 
 dziewczyny urzadzily imprezke , ale jeden z gosci nie zachowywal sie zbyt grzecznie wiec Shannon go wywalila :D 
 ploteczki *.*
 ale gdy Fred sie dowiedzial 
 dostala kare : < biedna 
 rzut okiem na salon + kuchnie na malym plywajacym domku , dla mnie fjanie udalo mi sie wygospodarowac taka mala przestrzen , dajcie znac czy wam tez  sie podoba : ) 
i  pokoj Freddie'go 
 Shan zaprzyjaznila sie jedno z miastowych 
 *o* jabluszko 
 z serii '' Zabojcza szuflada '' 
 Jesienne stylowki : ) warkoczyki gora! 
 Freddie w koncu odwazyl sie i zaprosil jedna z kolezanek na radke : ) 
 ei , czy tylko ja nigdy wczensije nie widzialam tego plonocego ciasta .. 
( czy te wszystkie nowowsci dla mnie ktore sa doslzy z isla paradise ? wydaje mi sie ze  byly tez w poprzednich czesciach ale ja je dopiero  tera odkrywalm : P oswieccie mnie  ) 

' czy to duch ? ' -  ;oo 
 radka cos nie poszla i Fred poszed wyplakac sie w ramiona dobrej przyjaciolki ( nawiasem mowiac ladniejszej  ) 
 ooooooooooooookej czekaj , ktos sie chyba topi .. XD

 mini funclub Fred'a :D 
 Shannon  poszukuje mocnych wrazen , dosc czesto odwiedza cmentarze i krypty - ze wzgledu na pragnienia oczywiscie : P 
 i za kazdy razem odwozi ja policja ... : x 
 och .. 
 taka piekna <3 
 'yyyyyy .... czy ja jem wlasnie z duchem ? ' 
 tak romantycznie : > 
simowe  halloween : D 

 hahaahhahahah , kocham to zdjecie :D Chyba nie lubi gdy Fred z kolezanka nie pozwalaja jej spac :D 
 ktos mial gorszy dzien : d 

 pierwszy chlopak Shannon : ] Ale to tylko chwilowa znajomosc  :  ) 
 jak slicznie ^____^ 
 plyniemyyy 
 ups , to chyba ten stary sasiad z bokserkach , biedna : < 
 work hard  
 przegapilam jej uro , tak szybko zlecialo ze nie zauwazylam az nadszedl ten dzien  , ale jest niewyobrazalnie piekna ! : * 
 zabieramy siorke do kina : d 
 ale sie odwalily ^,^ 
 driny ? nie za mloda ? : p 
 stare kino simowe : > 
mina pierwsza klasa  ; d  
 bez komentarza , znow przegapilam -,- 
Ale w tym momencie nie wiem ktora jest piekniejsza <3 mam szczescie do ladnych simek : D 
zawsze mi sie ' udaja ' : 3



Tak w ogole od roku mam Rajska Wyspe a dopiero teraz tak na prawde moge powiedziec ze w nia gralam , tak jest jak nie wlancza sie simow przez rok : < byle do wrzesnia sie wygrac bo potem juz pewnie zabraknie czasu ; <  mam nadzieje ze teskniliscie chodz troszke za mna i ze spodobala wam sie notka  buziaki :* 

Download's : 













A poniżej możecie zobaczyć parę imion dla simów , które mogą wam się przydać gdy nadejdzie nowy członek rodziny : D Sama często mam problem z nadaniem imion dla simów bo w danym momencie nie pamiętam żadnych . A więc poniżej pare pomysłów ode mnie , mam nadzieje że przypadną wam do gustu : 

 

- Elizabeth 
- Felicia 
- Adele
- Valentina
- Victoria 
- Chantel 
- Shay 
- Sasha 
- Vanilla 
- Destiny 
- Vivienne
- Penny
- Aisha 
- Isla ( proponowane nazwisko Paradis XD ) 
- Raquel 
- Kimberly 
-Jacqueline ( Jackie ) 
-Paige 
- Charlotte 
- Connie 
- Dorrien 


-Ryan 
- Louis 
- Caspar 
- Samuel
- Elliot 
- Joel 
- Noel 
- Christopher
- Dean 
- Cooper
- Blake
- Roberto ( Robbie ) 
- Aidan 
- Travis 
- Troy 
- Connor 


Rodowe : 

- Devonne Aubrey ( I , II , ... ) 
- Alexander Thomas ( I , II , ... ) 
- Meredth Charlotte 
- Aaron Xavier 
- Nathaniel 
- Hannah Kate Summer 


4 komentarze:

  1. Dziewczyny faktycznie ładne! Oby ich tacie się jeszcze ułożyło :) Ja też mam już dawno Rajską Wyspę, a dopiero teraz ją wypróbowuję :D Downloadsy i imiona fajne oraz przydatne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna rodzina. Trzymam kciuki, żeby nie skończyła jak Pitche! ^^
    A downloady śliczne. Kilka pobrałam c:
    Co do imion - naprawdę ładne. Niektóre bardzo oryginalne. *-*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoczki w Isla Paradiso. <3 W ogóle fajna rodzinka, aż mi się zachciało w trójkę zagrać. :3
    Z tych fryzur chyba pobiorę drugą, myślę, że może mi się przydać. :D
    Ładne imiona... Chociaż w sumie ja raczej nie mam problemów z wymyślaniem imion dla simów, gorzej bywa z nazwiskami. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale że wróciłaś <3 no i szkoda Pitchów, ale ta rodzinka także jest cudowna! Jejku, nie mogę się napatrzeć na Shan, jest prześliczna, poproszę ją do pobrania. Mam nadzieję, że dziewczyną trafią się równie piękni jak one partnerzy i że ich ojczulkowi się ułoży. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na finely-sims ;*

    OdpowiedzUsuń